الثلاثاء، 24 مايو 2016

قصص سكس مطلقه محرومه سكس محارم


قصص سكس مطلقه محرومه سكس محارم

تبدا قصتي من خمس سنوات حيث اني ابلغ من العمر 37سنه وكنت متزوجه منموظف حكومي وكانت الحياه دائره بيننا يوم حلو ويوم مر وماشيه, قصص محارم ,قصص سكس محارم,قصص محارم,قصص سكس نسوانجى,قصص نسوانجى,قصص سكس,قصص سكس عربى,قصص نيك,قصص نيك الطيز, الدنيا وفي يوم وهوعائد من الشغل تعرض لحادثهاصابته في الحوض وعمل عمليات كانمن نتيجتها انه قصر في القيام بواجباته الزوجيه واصبحت العشره معه لاتطاق حيث انه علي اتفه الاسباب يتخانق ويشتمالجميع حتي ان اهله اصبحوا لايزورونا بسبب عصبيته جلست معه خمس سنوات بعدالحادث لم اجتمع مره واحده حتي اني نسيت الجماع ومع ذلك يتوهم اني اخونه واني حكيت لاهله بضعفهوتزداد المشاكل حتي تم الطلاق واخذت الولد والبنت معي وترك لنا الشقه وذهب عند اهله وبعد سنه توفي من جراء المرض جلست في بيت اهلي وكل فتره اتفقد بيتي وارجع جاء لي عرسان كتير ورفضت لي ثلاث اخوات ولدين وبنت انا اكبرهم وواحد متزوج والثاني لا مشاكله انه بيشرب مخدرات وعمره 27 سنه قوامه رياضي واخت متزوجه المهم في يوم قلت لماما اريد ان اذهب الي الشقهلدفع الايجار وتنظيفها قالت حتتاخري قلت لا طيب استني اخوكي يروح معاكي اتصلنا عليه قالتله تروح مع اختك الشقه قال خليها تروح وانا ححصلها علي هناك روحت للشقه نص ساعه وهوحضر وحسيت انه متعاطي حاجه مكانش طبيعي حتي اني خفت وقلت اخلص بسرعه ونمشي كنت بمسح البلاط وهو جالس بالغرفه الخارجيه بيشرب سيجاره علي غفله وانا بمسح وقعت علي الارض وصرخت من الوقعه التوت قدمي وانامستعجله للعلم كنت لابسه جلبيه خفيفه ودون قميص من تحت والمياه مخليه الجلبيه ملتصقه بجسمي جاء جري علي الصوت شالني من علي الارض واجلسني علي الكرسي وانا خايفه منهومد ايده ومسك رجلي وقعد يدعك فيها بالراحه ولم اشعر الا وانا مرتاحه وعندي شعور غريب حيث ان جسمي مع حركه ايده تحرك عليه وشعرت بشهوه لم احسها من وقت طويل وحضر شيطاني وقتها واوعزلي ان احرك اخي تركت له قدمي وتفننت في اظهار الوجع حيث انني اوهمته ان الالتواء عند الركبه واني لم استطيع الجلوس علي الكرسي وديني علي السرير المهم سندني وانا اتعمد ان التصق بيه ودخلنا غرفه النوم وكنت قدانتهيت من تنظيفها واغلقت البلكونه والنور حطني علي السرير وهم بفتح البلكونه صحت لا تفتحها حديشوفنا يفتكر ايه وانا نايمه علي السرير وكانت كلاماتي تلك حركته قال ايوه صحيح طيب خليكي دقيقه قلت انت رايح فين قال جي المهم دقيقه وجه قلت له روحت فين قال احنا نسينا باب الشقه مفتوح قفلتهلحسن حد يخش يلاقينا في غرفه النوم يفتكر حاجه قلت حاجه ايه احنا بنعمل حاجه قال اضمن المهم سالني عن الوجع فين مديت ايدي علي فخدي وقلتله هنا رفع الجلبيه وقعد يدعكرجلي وتعمدتان ارفع رجلي حتي يري لباسي ونظرت الي زبه ورئيته وهويكاد ان ينفجر من البنطلون ايقنت ان خطتي نجحت بس باقي المبادره من طرفي قلت له انا حاسه ان الوجع زاد جيب كريم وادهنلي رجلي بس بالراحه جاب الكريم ورفعت الجلبيهوقعد يدعك وكان بيحسس وانا اتعمدت ان اقول اه اف بالراحه بميوعه قلت له الفخد من ورا شادد عليبه حلف وانت ادهنه بس بالراحه المهم لفيت ورفع الجلبيه وحط كريم وقعد يدهن وحسيت انه بيطلع بايده فوق شوي شوي وعلشان اساعده اقوله ايوه هنا علشان مايرجعش قالي انتي عايزاني اخليكي تخفي سيبيني انا اعملك مساج لجسمك وهو حيفك قلتله معقول قالي حتشوفي قلتله نفسي اخف وريني انا كنت قصص محارم ,قصص سكس محارم,قصص محارم,قصص سكس نسوانجى,قصص نسوانجى,قصص سكس,قصص سكس عربى,قصص نيك,قصص نيك الطيز, بتكلم معاه وانا نايمه علي بطني وهو واقف قدام السرير لقيته قلع القميص بقوله قلعت ليه القميص قال علشان اخد راحتي وقتها رن التليفون وكانت امي بتطمئن ان اخي جه قلتلها جه ونايم في الغرفه التانيه وانا قدامي بتاع ساعتين علشان الشقه متربه طبعا فهم من التليفون انا عايزه ايه استهبل وسالني انتي قلتلها ساعتين ليه قلت علشان تكون براحتك كنت انظر الي زبه واري انقباضه مع كلماتي المهم قالي ياله علشان اعملك المساج نمت وفتحت رجولي وقتها احسست انه بيخلع البنطلون بتاعهعملت مش واخده بالي ووشي الناحيه التانيه دهن رجلي من تحت لفوق وشوي شوي بيطلع بايده لطيزي وانامحسساه اني مرتاحهدخل ايده من تحت اللباس ورجعها تاني رفع الجلبيه علي وسطي لم اتكلم دهن وسطي وبايده قعد يدعك في وسطي وانا رحت خلاص الود ودي اشلح هدومي المهم قال سيبي لي نفسك قلت اذاي قال حخلعك اللباس علشان زانق علي وسطك قلت لا مش ممكن قال مش حتخسري حاجه حترتاحي قلت انت ادري بسرعه شال اللباس واصبحت امامه نصفي التحتاني منور امامه دهن كريم وابتدا يدعك رجلي حتي طيزي ويمد صباعه في كسي وانا عامله اني مش حاسه وعارفه انه بايده التانيه بيوقف زبه المهم حسيت بزبه علي رجلي واتعمد يحطه في بطن رجلي قلتله ايه ده ضحك وقالي سماعه الدكتور ضحكت وقولتله حتقول كمان انت الدكتور قال وانتي احلي مريضه ضحكت طيب  يادكتور لحسن المريضه عيانه قوي قوي قوي في لحظه كان نايم فوقي وزبه جوه كسي وانا تحته ايه ده وعملت اني مش عايزه واني اتفجئت لفيت نفسي خليت وشي لفوق وهو فوقي وانا عامله اني رافضه بس برجلي عماله اشده عليه عملت اني سحت باسني

قصص سكس

قصص محارم ,قصص سكس محارم,قصص محارم,قصص سكس نسوانجى,قصص نسوانجى,قصص سكس,قصص سكس عربى,قصص نيك,قصص نيك الطيز.
ومص رقبتي قمت حضنته ورفعت رجلي علي وسطه وهو عمال يدخله ويخرجه وانا بجيب رعشتي الاولي لفني ورفع رجلي ودخله من ورا وتفنن في نيكي قرابه الساعتين لم اتعب واحسست باني اول مره انام مع راجل والي الان وهو ينكني كل يوم حيث اني عدت الي الشقه وهو عايش معي امام الناس اخي وبيني وبينه زوجته

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com